ברק בלוג

איך אפשר להנות מעליית מחירי הדירות גם בלי לרכוש דירה להשקעה?

קבוצת ברק פיננסית בשיתוף הועידה הפיננסית של ישראל מציגה: איך אפשר להנות מעליית מחירי הדירות גם בלי לרכוש דירה להשקעה?

אמש, 13.9.22 נבחרנו להשתתף בועידה הפיננסית של ישראל ששודרה בערוץ 13, לראיון על העלייה הבלתי פוסקת של הנדל"ן בארץ ואיך ניתן לפתור את המצוקה בה נמצאים כלל המשקיעים ורוכשי הדירות בשנה האחרונה. לצד מיטב בכירי המשק הישראלי, קבוצת "הפניקס" , "מגדל", יו"ר הרשות לניירות ערך ענת גואטה, מנכ"ל משרד הכלכלה רון מלכא, יו"ר ועדת הכספים אלכס קושניר ועוד, הצגנו פתרון אמיתי שיכול להוביל לאיזון מחירי הדירות בישראל.

שוק ההון תנודתי ומדשדש, האינפלציה גועה, הריביות במשכנתאות והמיסוי בנדל"ן מרחיק לכת וזה לא נראה שהרכבת בדרך לעצור.
יוסי ברק, מייסד ומנכ"ל הקבוצה שוחח על הבעיה הרווחת בה אנו נתקלים בכל יום במשרדינו – איפה משקיעים היום?
"קיימת דרך אמיתית להרוויח מנדל"ן ומתשואות נדלניות מבלי לעבור את הקשיים של עולם הנדל"ן. כל משקיע היה רוצה להשקיע בדירה בבניין חדש שנבנה בעיר מרכזית וצוברת עליית ערך. לנו בקבוצת ברק פיננסים יש פתרון!".

קרן נדלהון הינה קרן השקעה פיננסית שמביאה עימה בשורה חדשה  – בפעם הראשונה בישראל משקיעים שמעוניינים להשקיע בפרויקטים של פינוי בינוי במרכזי הארץ ולהנות מעליית המדד וממיסוי מופחת בקלות ובנוחות, יכולים.

דרך החשיבה בנדלהון היא ליצור הפרדה בין המשקיע לבין הדייר שרוכש את הדירה לטובת מגורים ובעצם לתת פתרון אמיתי למשקיעים שמעוניינים להשקיע בנדל"ן בלי הדרך הארוכה והמסורבלת ולהשקיע את הכסף לטובת בנייה והתחדשות בארץ ישראל, מה שיוביל לכך שהמדינה תרוויח, המשקיעים ירוויחו ורוכשי ומשפרי הדיור יוכלו להינות ממחיר יותר מאוזן והוגן.
"בשביל להנות מנדל"ן צריך לקנות נדל"ן – זאת הפרדיגמה בקרב הציבור בישראל ואנחנו עומדים לשנות אותה כי היא כבר השתנתה בתנאי השוק הנוכחיים".

לצפייה בראיון המלא:

לפרטים נוספים על נדלהון

צרו קשר במספר 3526*

לחץ כאן! להשארת פרטים בוואטסאפ.

חיפוש באתר

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors