ברק בלוג

המלחמה מתארכת והבורסה לא יציבה? משקיעים בנכס נדל"ני ונהנים מהכנסה פסיבית בראש שקט

מלחמת חרבות ברזל נמשכת מזה כחודשיים, וכמו בכל מבצע צבאי, שוק ההון מבטא את חוסר הוודאות של המשקיעים, והבורסה מתנדנדת וחסרת יציבות. אם עד כה העדיפו המשקיעים את שוק ההון נוכח הקיפאון בשוק הנדל"ן, הרי שלאור הציפיה להורדת הריבית במשק, חוזר שוק הנדל"ן למקומו הטבעי – כאפיק ההשקעה היציב והבטוח ביותר בישראל

 

למעלה מחודשיים שמדינת ישראל נתונה במלחמה קשה ומורכבת בצפונה ודרומה של הארץ. בעוד שכולנו מתפללים להכרעה מהירה בשדה הקרב, הרי שבינתיים הכלכלה הישראלית נמצאת באחת מנקודות השפל  ההיסטוריות שלה, עם משק שפועל בצורה חלקית בלבד ועם רבבות אנשי מילואים שעזבו את משפחותיהם ואת החברות והארגונים בהם הם עובדים, להגנה על הארץ. חוסר הוודאות הכלכלית מוביל כעת, כמו בכל מבצע צבאי אחר בעבר, לירידות בבורסה, שאמנם מתקנת את עצמה מעת לעת, אך סובלת באופן מצטבר מחוסר יציבות.

אולם, בעוד שבמבצעים צבאיים קודמים, לא פגעו הירידות בשוק ההון  באופן דרמטי בציבור, הרי  שהמצב הנוכחי שונה. נוכח הקיפאון שאפיין את שוק הדיור בשנה האחרונה, משקיעים רבים הפנו את הונם לכלי ההשקעה השונים בבורסה, כך שנכון להיום חשופים לירידות ולחוסר היציבות, ישראלים רבים יותר מבעבר.

למרות התמונה העגומה, נכונה לציבור המשקיעים נקודת אור בוהקת, בדמות הצפי להורדת הריבית במשק בתחילת השנה הבאה. זאת כתוצאה מעמידה ביעדי האינפלציה, זו שהובילה מלכתחילה את העלאות הריבית הרציפות. משמעות הורדת הריבית במשק היא שהיקף ההלוואות והמשכנתאות צפוי לגדול בחזרה, והביקושים לדירות ילכו ויעלו.

אם מחברים את הביקוש הצפוי, לעובדה הידועה כי פרויקטי בניה רבים הואטו לאחרונה בעקבות מחסור בידיים עובדות, הרי שהעליות במחירי הדיור צפויות להיות משמעותיות ומהירות. מכיוון שהורדת הריבית לא התרחשה עדיין בפועל, הרי שהמחירים בשוק עדיין במגמת בלימה ואף ירידה, ובדיוק בגלל זה טוענים מומחי נדל"ן רבים כי זוהי השעה האידיאלית להיכנס לשוק ולהשקיע ברכישת דירה עם תשואות גבוהות במיוחד.

ליהנות מהכנסה פסיבית, בראש שקט

מי שמציעה כעת את אלטרנטיבת השקעת הנדל"ן האטרקטיבית ביותר היא קרן נדלהון – קרן  השקעות מהפכנית המאפשרת לכל אדם להשקיע בנכס נדל"ני בלי משכנתא מנופחת ובלי התמודדות עם ההוצאות הרבות הכרוכות ברכישת דירה, דוגמת עורך דין, שמאי, מהנדס בדק, מיסים שונים ומשונים, ועוד.

בימים אלו מאפשרת נדלהון למשקיעים ליהנות מכלל היתרונות של השקעה בנכסי נדל"ן כל זאת במחיר נוח במיוחד, החל מ-500 אלף ₪ בלבד. הקרן אף מעניקה את האפשרות לבצע השקעות לטווח קצר של עד 3 שנים, וליהנות כבר מהיום הראשון מתשואה רווחית. ראוי לציין כי נדלהון מנוהלת על ידי אנשי מקצוע מיומנים ומקצועיים שבוחרים בקפידה את הנכסים להשקעה על סמך ניתוחים ומחקרים מעמיקים, כך שהחברה יודעת, והיא אף הוכיחה זאת בעבר, לבחור בפרויקטים המניבים והרווחיים ביותר. לשמחתם של המשקיעים כמובן.

באמצעות נדלהון ניתן להשקיע בנדל"ן בסכומים קטנים, ללא צורך בהתמודדות בירוקרטית מציקה ותוך שחרור מטיפול בשכירויות והנאה מתשואה כפולה, הן מהכנסה פסיבית משכירות חודשית, והן מתשואה נוספת ביום מכירת הנכס.

חיפוש באתר

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors