ברק בלוג

חדשות על הנפקת סטארט-אפ Betlain, מאי 2022

החברה עומלת יום וליל ומתקרבת לשלב ההנפקה נכנסה לשלב הבא בנוגע לפטנט קומפוזיציות ושיטות לייצור תאי בטא לייצור אינסולין

כפי שאתם כבר יודעים, בטאלין קיבלה לאחרונה השקעת הון מהמועצה האירופית לחדשנות בסך של 500,000 יורו- מדובר בהבעת אמון בחברה ובחדשנות הטכנולוגית שלה.
המימון נועד לתמוך בפעילות השוטפת עד סוף המחצית הראשונה של שנת 2023.

בנוגע להנפקה – החברה עומלת יום וליל ומתקרבת לשלב ההנפקה, אך יש לקחת בחשבון את תנאי השוק הלא נוחים לאחרונה. החברה מתכוונת לשמור על פרופיל נמוך מול המתחרים והשותפים האסטרטגיים הפוטנציאליים.

כמו כן החברה נכנסה לשלב הבא בנוגע במשרד הפטנטים בארה"ב, סין וקנדה בנוגע לפטנט קומפוזיציות ושיטות לייצור תאי בטא לייצור אינסולין.

הצוות המסור של בטאלין מתכוון להמשיך במאמציו על מנת לפתח את הדור הבא של ה-EMP המייצר אינסולין עם תאי β שמקורם בתאי גזע אנושיים על מנת להישאר בחזית החדשנות הטכנולוגית. לתאים ישנם פוטנציאל לחולל מהפכה בטיפול בסוכרת הודות לזמינותם הגבוהה משמעותית ואיכות השחזור הגבוהה יותר.
יתרה מזאת הושלמה סקירה כללית של מיפוי דרכים עבור ארה"ב, האיחוד האירופי ובריטניה כדי ליצור את תוכנית העבודה האולטימטיבית.

צוות בטאלין מתכוון להמשיך במאמציו לפתח את הדור הבא של ה-EMP המייצר אינסולין עם תאי β שמקורם בתאי גזע אנושיים כדי להישאר בחזית החדשנות הטכנולוגית.
בנוסף בוצעו ניסויים פרה-קליניים נרחבים בבעלי חיים קטנים חולדות ובבעלי חיים גדולים.

הניסויים נערכו בישראל ובארה"ב. הדבר מהווה אישור נוסף לבטיחות וליעילות במעקב אחר אינסולין אנושי הנמצא בבעלי חיים שונים.

צוות בטאלין מורכב מ-10 עובדים במשרה מלאה, הם ממלאים את כל הפונקציות הקריטיות בנוגע לפיתוח, ביניהן: בדיקות קליניות, ייצור ופעילויות רגולטוריות נוספות. מערכת ניהול הכספים שלנו שודרגה באמצעות הטמעת מערכת ERP מבוססת ענן שתשרת את בטאלין בכל היבטי הניהול התפעולי והפיננסי, שתאפשר לחברה לשמור על תהליך רכש מבוקר, ניטור תקציב בזמן אמת, דוחות תקציב מול ריבוי מטבעות בפועל וכדומה.
בנוסף, הדירקטוריון אישר את מינויו של דוד ניצן למנכ"ל במקום ד"ר ניקולאי קוניצ'ר, שכיהן בתפקיד בשלוש וחצי השנים האחרונות.
לניצן ניסיון של 20 שנה בקידום מגוון סטארט-אפים בתחום הביומד ומכשור רפואי, לרבות פיתוח, רגולציה, ניסויים קליניים, שיווק ומכירות.

מעוניינים לשמוע פרטים על סטארט-אפ נוסף מבית ברק פיננסים?

צרו קשר במספר 3526*

לחץ כאן! להשארת פרטים בוואטסאפ.

חיפוש באתר

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors