ברק בלוג

יוצרים שקט ויציבות כלכלית: משקיעים בנדל"ן ונהנים מהכנסה פסיבית לטווח ארוך

שוק הנדל"ן נחשב מאז ומתמיד לאחד השווקים היציבים והבטוחים ביותר להשקעה. הדבר נובע מכך שקורת גג מהווה צורך בסיסי לכל אדם ויתירה מכך הנכסים הולכים ומשתבחים עם הזמן, ככל שאזור המגורים מתפתח טבעית. את יתרונה הגדול של ההשקעה בנדל"ן ניתן לראות במיוחד במצבי חירום, בהם הכלכלה צונחת, בעוד שהמשקיעים ממשיכים ליהנות מהכנסה פסיבית ובטוחה

 

מלחמת חרבות ברזל פגעה בצורה חמורה לא רק בביטחונם האישי של הישראלים, אלא גם ובצורה דרמטית במיוחד, בכיס של כל אחד ואחת מאיתנו. רבים הוצאו לחל"ת, אחרים גויסו למילואים ובני ובנות זוגם נאלצים להתמודד עם ניהול בית בצורה יחידנית, וגם המגזר העסקי ספג פגיעה קשה עם חברות רבות שפעילותן קפאה בין לילה והיקף הכנסותיהן נחתך בצורה חדה.

מצב מלחמה זה, כמו גם משבר הקורונה העולמי של שנת 2020 ומשברים בינלאומיים אחרים, מצביעים שוב ושוב על החשיבות ביצירת הכנסה פסיבית, כזו שלא תהיה תלויה במצב הביטחוני/ האזרחי/ הכלכלי במדינה, ופשוט תאפשר לנו ליהנות מכסף שנכנס לחשבון בצורה קבועה, והכי חשוב בטוחה.

אחת ההשקעות אשר נחשבות ליציבות ביותר מבחינה זו, מאלה שאפשר לחיות עימן בראש שקט גם בעיתות חירום ומלחמה, בידיעה שהיא מייצרת עבורנו הכנסה פסיבית, היא ההשקעה בנדל"ן. מדוע? משום שבמרביתם המוחלטת של המקרים, ערכם של הנכסים רק עולה עם השנים.  הסיבות לעלייה מגוונות וכוללות את העלייה בתוחלת החיים בישראל מה שמייצר יותר אוכלוסייה פר שטח, התפתחותם הטבעית של האזורים השונים שהופכים לאטרקטיביים יותר ברמת התעסוקה והכלכלה (חישבו על הנכסים הוותיקים שבקרבתם נבנו תחנות הרכבת הקלה), ועוד. כללו של דבר, הנדל"ן מייצר לנו תשואות גבוהות לאורך שנים, ומהשקעה לעיתים נמוכה למדי – אנו יכולים ליהנות מרווחים מצטברים גדולים מאוד.

זה הזמן להשקיע בנדל"ן

צריך להגיד את הדברים בצורה כנה: השנה החולפת הייתה שנה די משוגעת בישראל עם גידול בקצב האינפלציה, עלייה חדה בריבית במשק, וכעת עם המלחמה הקשה שנכפתה עלינו. כל אלו יצרו משבר בעולם הנדל"ן שהביא לקיפאון ברמת המחירים ולבלימה משמעותית של תהליכי הבנייה ברחבי הארץ. אך כל זה עומד להשתנות בקרוב נוכח האיתותים המגיעים מבנק ישראל על הורדת הריבית הצפויה בתחילת השנה. המשמעות הישירה היא שהמשכנתאות יהפכו לשפויות יותר, ואפיק הרכישה יהפוך למשתלם יותר עבור יותר ויותר משקי בית. על כן נקודת הזמן הנוכחית מהווה נקודת זמן אולטימטיבית להשקעה בנדל"ן, רגע לפני ההתנפלות הגדולה.

עם נדלהון עושים את זה נכון

כאן נכנסת לתמונה קרן נדלהון, קרן ייחודית המאפשרת לכל אדם להשקיע בנכס נדל"ני בלי משכנתא מנופחת ובלי התמודדות עם ההוצאות הרבות הכרוכות ברכישת דירה. שלא לדבר על כאב הראש הבירוקרטי שנלווה לכך. הקרן מאפשרת למשקיעים ליהנות מכלל היתרונות של השקעה בנכסי נדל"ן ישירים, כל זאת בסכום של החל מ-500 אלף ₪ בלבד. הקרן אף מעניקה את האפשרות לבצע השקעות לטווח קצר של עד 3 שנים, וליהנות כבר מהיום הראשון מתשואה רווחית בזכות עליית ערך שווי הנכסים שמעלה את מחירי השכירויות לצד מיסוי מופחת שמושג בהשקעה באמצעות קרן. חשוב לציין כי נדלהון מנוהלת על ידי אנשי מקצוע מיומנים ומקצועיים שבוחרים בקפידה את הנכסים להשקעה על סמך אנליטיקה מעמיקה ומחקרים, כך שתדעו שאתם בידיים טובות.

חיפוש באתר

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors