ברק בלוג

פוליסות ביטוח נראות לכם כמו סינית?

אם כך, קרוב לוודאי שהתיק הביטוחי שלכם לא משקף את הצרכים האמיתיים שלכם, שלא לדבר על הכסף שנזרק לפח

 

מרוץ החיים המודרני מותיר אותנו לעיתים ללא נשימה בסוף היום. העבודה הלוחצת, צרכי המשפחה והדאגות הקטנות של החיים, לא מותירות לנו יותר מדי זמן פנוי. וכך, כאשר מגיעות אלינו הצעות לביטוחי חיים, ביטוחים סיעודיים, ביטוחי בריאות או ביטוחי רכוש, הרי שלרובנו אין את הזמן לנתח את הדברים ולהבין מה טוב לנו, ומה פחות. וכאן צריך להבין, הביטוחים השונים אכן קריטיים עבורנו שכן הם מייצרים רשת הגנה לאירועים שאינם בשליטתנו. בין אם מדובר חלילה על מצבי מחלה, אובדן כושר עבודה, מוות של בן משפחה, תאונות שונות, וכיו"ב.

כמו בכל דבר בחיים בו אנו לא מבינים מספיק, גם כאן מומלץ להתייעץ עם מומחים. חישבו על זה, כשאתם סובלים מבעיה רפואית אתם פונים לרופא מומחה, כשנתקלתם בבעיה משפטית תפנו לעורך דין ואם יש לכם בעיית מס תפנו לרואה חשבון. אותו הדבר בעולם הביטוחים, עולם מורכב וטכני שמצד אחד אינו נהיר לרוב האנשים, ומצד שני נושא עלויות גבוהות למשך כל ימי חיינו.

לבנות תיק ביטוחי שיתאים לצרכים הספציפיים שלכם

בסופו של יום , לכולנו יש מאפיינים שונים וצרכים שונים, והתיק הביטוחי של צעיר רווק בן 25 לא ידמה לתיק ביטוחי של אישה בת 40 עם שלושה ילדים או פנסיונר ערירי בן 73. כאן נכנסים לתמונה מומחי הביטוח של ברק פיננסים, חברה שהוקמה על ידי אנשי מקצוע בכירים בענפי הפיננסים והביטוח. בחברה מועסקים עשרות מומחי ביטוח מצטיינים אשר מבצעים לכל לקוח ניתוח מעמיק ויסודי של תיק הביטוח הקיים,  תוך סקירת פתרונות רלוונטיים ובניית תיק ביטוח מותאם היטב לצרכים ספציפיים. הליווי הצמוד והשירות הזמין של מומחי ברק ביטוחים מסייעים לכל לקוח לוודא כי הוא מכוסה ברשת ההגנה האידיאלית, כך שהוא יוכל לישון בלילה בשקט.

מעטפת ביטוחית מושלמת

רבדי הביטוח שיוצעו לכם בברק פיננסים כוללים את עולם החיסכון הפנסיוני, עולם הבריאות ועולם ההגנה על המשפחה. על קצה המזלג נספר כי  מטרת עולם החיסכון הפנסיוני היא לדאוג לכך שבעת פרישה תוכלו להמשיך לחיות בכבוד, מטרת עולם הבריאות היא לדאוג להגנה מקיפה עבורכם למקרי מחלות קשות, תאונות או צרכים סיעודיים ומטרת עולם ההגנה למשפחה כוללת בתוכה ביטוחי חיים וביטוחי אובדן כושר עבודה. למעשה, לקוחות רבים מבינים עד כמה הם חסרי ידע בנושא ועד כמה יכלו להשיג פוליסות טובות ומשתלמות יותר, כבר בדקות הראשונות של הפגישה עם מומחי הביטוח שלנו.

חיפוש באתר

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors