ביטוח חיים ובריאות

ביטוח חיים –  לא לוקחים סיכון על החיים שלנו ושל יקירינו

ביטוח חיים הוא למעשה פוליסה שמבטיחה כי במקרה של מוות או במקרה של אובדן כושר עבודה ונכות,  אתם המבוטחים, או מי שבחרתם והגדרתם כמוטבים שלכם, תקבלו סכום כסף חד פעמי או קצבה חודשית. ישנם שני סוגים מרכזיים של ביטוחי חיים: ביטוח חיים למקרה מוות (ריסק) – סכום חד פעמי או קצבה חודשית במקרה של מוות, וכן ביטוח חיים למקרה של אובדן כושר עבודה ונכות – סכום חד פעמי או קצבה חודשית במקרה של אי יכולת לעבוד או במקרה של נכות.

מעבר לאלו קיימים עוד מספר ביטוחי חיים וביניהם ביטוח חיים למשכנתא שהוא ביטוח הנדרש על ידי הבנק לכל מי שלוקח הלוואת משכנתא (במקרה זה הבנק הוא המוטב) וכן ביטוח חיים פנסיוני המוכר גם כביטוח מנהלים, הכולל בנוסף לביטוח החיים ולביטוח למקרה של אובדן כושר עבודה ונכות, גם חיסכון לשנות הפנסיה.

 

ביטוח בריאות – הכיסוי שלכם לכל מקרה של מחלה או צורך רפואי

כאזרחי המדינה אנו נהנים מביטוח בריאות ממלכתי המספק לנו שירות רפואי איכותי, אך כזה המתאפיין כבסיסי בלבד. ובאמת, לעיתים אנו נדרשים לטיפולים רפואיים מיוחדים, תרופות שאין בסל התרופות, ניתוחים בחו"ל וכיו"ב ועל מנת להיות מכוסים לחלוטין נדרש לנו ביטוח בריאות פרטי. חברות הביטוח השונות מציעות סוגים שונים של ביטוחי בריאות פרטיים המיועדים לכיסוי במגוון מצבים ומקרים רפואיים, כגון: ביטוח ניתוחים בארץ ובחו"ל, ביטוח השתלות,  ביטוח תרופות, ביטוח טיפולי שיניים,  ביטוח תאונות אישיות ועוד. ביטוחי הבריאות הפרטיים מותאמים לכל חלקי האוכלוסייה – ילדים, בוגרים, קשישים, משפחות, וכן הלאה, כך שניתן לבחור בפוליסה המתאימה לכם ביותר.

 

ביטוח מחלות קשות –  שקט נפשי כלכלי גם במקרי מחלה קשים

אם ביטוח הבריאות בא להעניק לנו מעטפת טיפולית שלמה הרי שביטוח מחלות קשות מתייחס לפן הכלכלי של המשוואה ולעובדה כי בעוד שההכנסות של החולה ושל אלה שמטפלים בו יורדות באופן משמעותי, הרי שההוצאות השוטפות ממשיכות להיערם ואף לעלות במקרה הפחות טוב.  במובן זה מעניק ביטוח זה שקט נפשי כלכלי לחולה  ולבני משפחתו,  וסכום הכסף החד פעמי המתקבל מהפוליסה נועד להבטיח כי יהיה ביכולתם לעמוד בשאר ההתחייבויות הכלכליות של החיים.

חיפוש באתר

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors